Suallar və cavabları

Müştəri sualları

Sizin verdiyiniz suallar və cavablarımız

Bizimlə əməkdaşlıq üçün öyrənmək istədiyiniz hər bir şeyi soruşun. Cavabsız sual qalmayacaq. 

Rəqib analizi edə bilirsinizmi?

Bəli, rəqib analizi - rəqiblərin rəqəmsal marketinq fəaliyyətini təhlil etmək bizim işimizin mühüm hissəsidir....

Saytım üçün açar sözləri kim seçir?

Açar sözlərin seçilməsi həm müştərinin, həm də mütəxəssislərin ortaq işi olur. Siz öz sahənizin...

Reklamlarda yanlış kliklər büdcəyə təsir edirmi?

Google sistemləri saxta və yanlış klikləri aşkar edib avtomatik filtrdən keçirir. Yəni rəqiblərin və...

SEO nəticələrini necə ölçmək mümkündür?

SEO nəticələri müxtəlif analitik alətlərlə ölçülür. Ən sadə göstəricilərdən biri saytın müəyyən açar sözlər...

Yalnız SEO xidməti ilə satış artırmaq mümkündürmü?

SEO xidməti sayta üzvi trafik gətirərək müştəri sayını artırır, amma satışın artması üçün bəzən...

Bloq yazıları SEO-ya necə təsir edir?

Bloq yazıları SEO-nun ən güclü alətlərindən biridir. Açar sözlərlə zəngin, faydalı və oxunaqlı məqalələr...

Google reklamlarında ödəniş yalnız kliklər üçün olunurmu?

Google reklamlarında əsas ödəniş üsulu kliklər üzərində qurulub, yəni istifadəçi reklamınıza klik etməsə, büdcənizdən...

Məzmun yaradılması üçün mövzuları kim seçir – siz, yoxsa biz?

Mövzu seçimi hər zaman qarşılıqlı əməkdaşlıq əsasında aparılır. Siz biznesinizin hədəflərini, xidmətlərinizi və müştəri...

Sayt hazırlanmasında WordPress ilə xüsusi kodlanan saytın fərqləri nələrdir?

WordPress daha çevik və sürətli həllər üçün uyğundur. Əsas üstünlüyü odur ki, sayt hazır...

SEO xidməti nəticə verməsi üçün minimum nə qədər vaxt lazımdır?

SEO uzunmüddətli strategiyadır və nəticələr adətən 3–6 ay ərzində görünməyə başlayır. SEO xidməti ilə...

Saytda unikal məzmun olması niyə vacibdir?

Unikal məzmun həm SEO, həm də istifadəçi təcrübəsi baxımından çox önəmlidir. Google təkrar məzmunu...

Sosial şəbəkələrdə reklam büdcəsini kim idarə edir – mən, yoxsa agentlik?

Sosial şəbəkələrdə reklam büdcəsinin idarə olunması bir neçə formada həyata keçirilə bilər. Reklam büdcəsinin idarəsi...

Sayt hazırlandıqdan sonra özüm idarə edə biləcəyəmmi?

Bəli, saytınız tam istifadəyə hazır olduqdan sonra siz onu asanlıqla idarə edə biləcəksiniz. Biz...

SMM xidməti yalnız paylaşım etməkdən ibarətdirmi?

Sosial media idarəçiliyi sadəcə paylaşım etmək deyil, tam bir strategiyadır. Burada auditoriya analizi, kontent...

Saytın təhlükəsizliyi üçün hansı tədbirlər görülür?

Saytın təhlükəsizliyi bizim üçün prioritetdir. İlk mərhələdə SSL sertifikatı (https) mütləq şəkildə qoşulur. Daha...

Video və şəkil kontent də yaradırsınızmı?

Bəli, məzmun strategiyamız yalnız məqalələrlə məhdudlaşmır. Video və şəkil kontentlər sosial şəbəkələrdə daha yüksək...

SEO xidməti dayandırılsa nəticələr qalacaqmı?

SEO xidməti dayandırıldıqda SEO nəticələri birdən-birə yox olmur, amma zamanla zəifləyə bilər. Çünki rəqibləriniz...

Google reklamlarında klik qiyməti necə müəyyən olunur?

Google reklamlarında klik qiyməti klik qiyməti əsasən açar sözlərin rəqabət səviyyəsi ilə bağlıdır. Daha...

Hazırlanacaq saytın sürəti necə təmin olunur?

Saytın sürəti həm istifadəçi təcrübəsi, həm də SEO üçün çox önəmlidir. Biz saytları yığarkən...

Google reklamlarını dayandıranda nəticələr itirmi?

Google reklamları yalnız aktiv olduğu müddətdə işləyir. Büdcə dayandırıldıqda reklamlar görünmür və nəticələr də...

Saytım niyə Google-un ilk səhifəsində görünmür?

Saytların Google-da ilk səhifəyə çıxmaması bir çox səbəblə bağlı ola bilər. Açar sözlər çox...

Google reklamları ilə saytımı ilk səhifəyə çıxarmaq mümkündürmü?

Bəli, Google reklamlarının əsas üstünlüyü odur ki, sizi dərhal ilk səhifəyə çıxara bilir. Siz...

Kiçik biznes üçün SEO etmək sərfəlidirmi?

Bəli, xüsusən də kiçik bizneslər üçün SEO çox sərfəlidir. Çünki reklam büdcəsi məhdud olan...

SEO ilə Google reklamlarının fərqi nədir?

SEO və Google reklamları bir-birini tamamlayan iki fərqli yanaşmadır. SEO saytı uzunmüddətli olaraq axtarış...

Bir neçə xidmət (SEO, SMM, Google reklamları) birlikdə götürülsə endirim olurmu?

Bəli, bir neçə xidməti birlikdə götürən müştərilərimizə xüsusi endirimlər təqdim edirik. Çünki xidmətlər bir-birini...

Linkbuilding nədir və sayta necə təsir edir?

Linkbuilding başqa saytlardan sizin sayta keyfiyyətli keçidlər almaq deməkdir. Google üçün bu keçidlər saytınıza...

SEO xidməti ilə saytımda hansı dəyişikliklər aparılacaq?

SEO xidməti zamanı saytınız həm texniki, həm də məzmun baxımından optimallaşdırılır. İlk növbədə səhifələrin...

Xidmətlər üçün aylıq hesabatlar təqdim olunurmu?

Bəli, bütün xidmətlər üzrə aylıq hesabatlar təqdim edirik. Hesabatlarda görülən işlər, əldə olunan nəticələr...

Mobil tətbiqlər üçün də SEO etmək olar?

Bəli, mobil tətbiqlər üçün də xüsusi optimallaşdırma üsulları mövcuddur. Bu, əsasən “App Store Optimization”...

Google reklamlarının minimum büdcəsi nə qədər olmalıdır?

Google reklamları üçün minimum büdcə sabit deyil, sahəniz, rəqibləriniz və seçdiyiniz açar sözlərin dəyəri...

Hazırlanacaq sayt mobil telefonlara uyğun olacaqmı?

Bəli, bütün saytlarımız tam mobil adaptiv şəkildə hazırlanır. Çünki Azərbaycanda istifadəçilərin böyük əksəriyyəti, təxminən...

Facebook reklamı ilə Instagram reklamı fərqlidirmi?

Hər iki platforma eyni Meta sisteminə bağlı olsa da, reklamların təsir mexanizmi fərqlidir. Facebook...

Əvvəlki layihələrinizin nəticələrini görmək mümkündürmü?

Əlbəttə, biz portfoliomuzda icra etdiyimiz layihələrimizin nəticələrini göstəririk. Hər layihə üzrə yığcam məlumat və...

SMM xidməti üçün minimum büdcə nə qədərdir?

SMM xidməti üçün büdcə sektordan və hədəf auditoriyadan asılı olaraq dəyişir. Ən vacib məqam...

SMM kampaniyalarında hədəf auditoriyanı necə seçirsiniz?

Hədəf auditoriya seçimi SMM-in ən vacib mərhələsidir. Burada yaş, cins, coğrafiya, maraqlar və istifadəçi...